Halau Puaka Contact Family Puaka Racun Puaka SiteMap Umpan Puaka Alam Puaka

Popular Post

Dato Vida Pandai Main Peranan-Aisyah Terkapai


Oleh Makcik Puaka

Seakan kecoh dalam blog dan media social seperti Facebook dan Twitter, setelah "Dato Vida" seperti yang dicanangkan dalam setengah media massa bahawa berlian hadiah yang diterima oleh Penyanyi terkenal Aisyah bahawa tidak Ori!!!!

 
https://makcikpuaka.blogspot.com/ 
Melenting Aisyah dengan tohmahan itu dan meminta "Dati Vida" memohon maaf, nampak gaya "Dato Vida" pandai mainkan peranan untuk mendapat perhatian umum dan sekali gus melonjak namanya keatas. Namun Aisyah tidak sedar bahawa "apabila dia ingin Dato Vida memohon maaf" itu adalah petanda bahawa Aisyah tidak mempunyai fikiran terbuka. Kerana jika dia (Aisyah) meminta berbuat sedemikian maka jelas nampak "Aisyah" ingin martabatnya atau status sebagai orang pertama yang memakai berlian yang berharga melebihi 70ribu seolah olah darjatnya terlalu tinggi.
Sedangkan semua sudah mengenali siapa Aisyah, namun jelas kelihatan bahawa Aisyah lupa siapa dirinya.

Tomahan berlian tersebut adalah palsu tiadak harus diketengahkan oleh Aisyah, dalam perkara ini Asiyah seolah mahu menunjukan pada dunia khususnya dalam Malaysia bahawa dialah yang teragung. Sehingga mahu Dato Vida memohon maaf kerana berliannya adalah Original.

Palsu atau tidak itu sebenarnya tidak menjadi perkara utama, contoh yang jelas dapat di huraikan disini ialah seperti "Seorang penduduk kampung yang memakai cincin emas" dan ada yang mengatakan ia adalah cincin zhulian, apakah sipemakai tersebut menuntut supaya berkata cicncinya adalah emas? Kenapa harus berbuat sedemikian? tidakkah ia sedikit sebanyak akan membuat "netizen" berfikiran negatif terhadap Aisyah? Keran Palsu dan Ori menjadi darjat dalam hidunpnya?

2 comments:

  1. siapa yg tulis ni?? kerabat dato vida ke?? patut la berbau hypocrisy and nonsense. do u think Aisyah would even care about her status..dang what a troll la penulisan ni. she's been exposed as Aisyah had mentioned only a no brainer would still buy her metal-composed cosmetics n support her..utter nonsense

    ReplyDelete
  2. Hrrrrr, hebatnya Dato Vida

    ReplyDelete

Subscribe

Subscribe for New Post Notifications

Topic Archive